Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

ZZEnoch (35 Belege)  

AvaA 7, 2 wirt uns gesendet $s an dem jungisten ende/ Elyas unde Enoch, $s die gewarnen doch,/ e daz der zit ane ge,
Lucid 16, 3 man, der die bůchſtaben vant? Der meiſter ſprach: Daʒ waʒ enoch, der waʒ der erſte man, der ie bůch geſchreip. //Do
Lucid 135, 3 ſelbin iuden werdent alle criſten von der predie helye vnde enoch vnde werdint uil nach alle gemartilet. //Do ſprach der iunger:
Lucid 158, 20 ſint, daʒ hant ſi mit irme gebete gedienet. Helye vnde enocheſ ſicherheit were in ein forhte, wen ſi ſint alſo ſicher,
Mechth 4: Reg. 43 XXVII. Von dem ende predier ordens und von dem Endecrist, Enoch und Helyas XXVIII. Von fúnferleie craft der minne, der krankheit
Mechth 4: 27, 2 XXVII. Von dem ende predier ordens und von dem Endecrist, von #.[Enoch und Helya#.] Der predier orden wart sere angevohten von valschen meistern,
Mechth 4: 27, 127 und lidet, das si lident. So kumt inen ze helfe Enoch und Helyas, die nu sint in dem s#;eussen paradyse und
Mechth 4: 27, 140 ir gebet ist also helig, das inen denne erste got Enoch und Helyam sendet, die si denne tr#;eostent und us dem
Mechth 4: 27, 164 fúrholtz und str#;vowe und verbrennet si also. Der engel geleitet Enoch und Helyam us dem paradise. Die clarheit und die wunne,
Mechth 6: Reg. 26 dingen. Wie man súche und schamheit tragen sol XV. Von Enoch und Helyas pine und der jungesten predieren und von Endecristes
Mechth 6: 15, 1 ir selekeit; es ist ein zierde ir aureolen.» XV. Von Enoch und Elyas pine und von den jungesten prediern und von
Mechth 6: 15, 20 dem ende der welte vil túre?» Alsust antwúrt únse herre: «Enoch sol der jungste mensche wesen, der geistliches lebennes sol pflegen.»
Mechth 6: 15, 29 von irm libe ane alle eisunge der pine. Helyas und Enoch die wandelent von India untz an das mer und ir
Mechth 6: 15, 51 si vergessent der pinunge des todes und alles irdensches gůtes. Enoch der lebet dennoch, wan den Endecrist den gelustet des, das
Mechth 6: 15, 52 den gelustet des, das er alle die wisheit geh#;eore, die Enoch von gotte weis, uf das er es offenberlich m#;eoge verkeren
Mechth 6: 15, 53 offenberlich m#;eoge verkeren mit siner valschen lere und eb er Enoch m#;eohte zů im geziehen, so were allú die welt mit
Mechth 6: 15, 56 der b#;eosen also vil von dem Endecrist gezogen, das er Enoch mit grimmigen worten bestat und denne erste saget Enoch dem
Mechth 6: 15, 56 er Enoch mit grimmigen worten bestat und denne erste saget Enoch dem Endecrist die ganzen warheit [alsus]: «Du bist aller welte
Mechth 6: 15, 76 lange vor gesehen, es sol mir nach miner lere gan.» Enoch sprichet sin heilig gebet in sinem reinen herzen alsus: «Ewiger
Mechth 7: 1, 41 bi Endecristes zite mit manigem erlichen bilde als Helyas und Enoch und manig helig martyrer wirt vor in gebl#;eumet mit der
Mechth 7: 57, 11 wonen solte. Da sach ich zwene man inne, das waren Enoch und Helyas. Enoch der sas und Helyas der lag an
Mechth 7: 57, 11 sach ich zwene man inne, das waren Enoch und Helyas. Enoch der sas und Helyas der lag an der erden in
Mechth 7: 57, 12 lag an der erden in grosser innekeit. Do sprach ich Enoch zů. Ich vragete in, wes si lebten na mensclicher nature.
Mügeln 71,9 is,/ erd, engel, mer, luft, boum, tier, sat,/ Adam, Abel, Enoch, die ark, die flüte,/ Abram, Isak, Loth, Sodoma verbrüte,/ Jacob,
Mügeln 168,11 oven Ananias,/ hern Mizahel und ouch hern Azarias./ sie zuckt Enoch, Elias/ uß sünden flut und leides mar./ Ouch durch das
PrOberalt 13, 30 herre ch#;eom, so ch#;eoment vor im zwen herren, Helyas und Enoch, die ch#;eundent der werlt daz er ch#;eomen sol ze dem
PrOberalt 13, 40 gewinnet er mit dro, der christen æchtet er vil gr#;eozlichen, Enoch und Elyam die erslecht er und alle die im widerstent
PrOberalt 47, 36 einen vil heiligen menschen; er sant auch einen rehten man Enoch, der wart durch sein leben in daz paradise gef#;eurt. daz
SEzzo 69 uns Abel,/ taz wir durh reht ersterben./ do lerta uns Enoch,/ daz unseriu werh sin al in got./ uzer der archo
Spec 145, 12 aller dirre werlde ſo ſentet unſer herre zwene heilige wiſſagen, Enoch et Heliam. Der eine waſ uor der ſinul#;vote, der ander
Spec 145, 20 die chriſtenheit unde erſlehet alrerſt die zwene uil heiligen man, Enoch et Elîam; ſo wirt uil manec goteſ marterare unde #;voch
VEzzo 125 uns Abel,/ daz wir durch reht ersterben./ duo lert unsih Enoch,/ daz unsriu werch sin elliu guot./ uz der archa gab
VMos 12, 1 ſune ſine. den ſibenden wolde er wihen. der wart geheiʒen enoch. der hêrre lebet ienoch. unʒe an daʒ iungiſte zît. ſo
Wh 218,18 die helleclîchen vart/ Adâmes geslehte vuor iedoch./ wan Hêlîas und Enoch,/ die andern muosen alle queln:/ dâne kunde sich niemen von
Wh 307, 1 man/ den got machen began./ //[N]û geloubet daz Elias und Enoch/ vür heiden sint behalten noch./ Nôê ouch ein heiden was,/
Seite drucken