Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

zuotragen stV. (3 Belege) Findeb.  

Gen 1160 er is gâz gnuoch $s den wîn er ime zuo truog./ er bat in ezzen unde trinchen $s unz er in
PrOberalt 106, 23 wær worden. do daz chint dem pischof daz eiter zů truch, do hiez der pischof daz chint trinchen. do entorst daz
Roth 2138 was hie ein michel teil geslagen./ Die han die knechte zo tragin./ Ist ir dar ich iruallen./ Ich bringe der sie alle./
Seite drucken