Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

zuobringen v (7 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

AvaLJ 111, 1 er einen blinden./ Des anderen tages vil fruo, $s du brahten si ime ein wip zuo./ die heten si vunden $s
AvaLJ 219, 1 anderes dare, $s so netuot iz niemen deheinen ware./ So bringet uns diu vernunst zuo $s daz heizet meditacio./ diu leret
BdN 332, 15 und auz roken oder auz gersten machet. mit dem paum pringt man zauberleich zuo, daz sich die läut hazzent gegen enander.
Eracl 1450 er hienge,/ der des ie gedâhte,/ daz er mirn zuo brâhte./ daz im got geswîche!/ er sprach, ich würdes rîche:/ er
Lanc 338, 1 der geczwerg@@s@ $t der der frauwen von Rodestock den ritter zubracht der fur sie facht. Das ist werlich war, frau’, sprach
SAlex 14 ir wol hôren/ in libro Machabeorum./ Elberîch von Bisenzun/ der brâhte uns diz liet zû,/ der hetiz in walischen getihtit./ ih
VAlex 14 ir wol hôren/ in libro Machabeorum./ Alberîch von Bisinzo/ der brâhte uns diz lît zû./ er hetez in walhisken getihtet./ nû
Seite drucken