Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

zerteilen swV. (14 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

BdN 269, 13 her auz und fleugt gar hôch über die lüft und zetailt den luft mit seinen gar grôzen flügeln und treibt den
BvgSp 27 mit roen eyern. so mache ein blat von eyern vnd z#;ov teile daz, f#;eulle dar vf die materien, daz glich werde. so wint
KLD:GvN 18: 1, 5 mit fröiden stuont noch hiure,/ daz hâst dû vil gar zerteilet;/ swaz der süeze meie bar,/ daz ist allez hin geleit/
KvWTroj 24726 daʒ ein kriec erhaben sî,/ sô kündet er den ursprinc./ zerteilen kan er manic dinc/ und machet zwei von eime./ vil
Lucid 69, 2 $t der welte, wie ſi geſcafen iſt vnde wie ſi ʒerteilet iſt vnde wie ſi ende nemen ſol. Nu ſolt du
Macer 60, 14 lange; di minre, wen si wenige wurzel hat unde di zuteilit. Die minre genutzet subert di wib wol, so si kint
MNat 13, 19 umbe uns an dem himele heiʒit zodiacus. dirre zodiacus ist zerteilit in zwelfiu, unde ieglich zeichen ist geteilit in driʒic stucke,
NibB 1273,2 bræhte hinnen, $s ich wil gelouben daz,/ er wurde doch zerteilet $s ûf den mînen haz./ si$’n habent ouch niht der
Rol 4056 wol.’/ er uieng in oben ze$/ der achselen an,/ er zetailte ros unde man./ ‘di rede scoltu mir gebuzi(n),/ Machmeten zetrit
Rol 7721 werfen wir zetal./ der des himeles waltet ůber al,/ der zetailet si mit siner craft:/ er tůt unsich lobelichen sigehaft./ daz
Rol 7926 du unsich hiute./ di dine du gehaile,/ unse uiante du zetaile;/ durch des heiligen gaistes zuchumpft/ so uerlihe uns salde unt
Tr 18537 wer wart ouch sus verirret ie?/ wer wart ie sus zerteilet mê?/ ich sihe mich dort ûf jenem sê/ und bin
Tr 19454 gemüete zegiezen/ mit einzelen vliezen,/ sînen muot sô manegen enden/ zeteilen und zesenden,/ biz daz sîn dâ sô lützel wirt,/ daz
Tr 19458 birt./ als mag ez ouch mir wol ergân,/ wil ich zeteilen und zelân/ mîne minne und mîne meine/ an maneger danne
Seite drucken