Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

zerspalten stV. (13 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

BdN 267, 12 allzeit aufgereht, wan stieze si sich wenn si läuft, sô zespielt si vonenander. //VON DER CENKER. /Cencris haizt ain cenker. diu
Elmend A 883 vormiden?/ wanne lize du dine zunge swigen?/ ich pin al zuspalden,/ von di in mocht ich iz nicht behalden./ waz machtu
Herb 1460 er genas:/ Castore1n er vf hilt,/ Sine1n schilt er im zv|spilt./ Do en=schon er sin niht:/ Mit dem swerte er im
Herb 7632 Dem bequam evfemes/ Vn2de wande pries an im bezalen./ Dem zvr|spielt er die schalen,/ Daz daz hirn dar vz floz/ Vn2de
Herb 13198 en mochte troylus niet/ Des helmes enthalde1n./ Des wart im zv|spalde1n/ Sin houbet mitte1n enzei./ Da wart beidersit geschrei,/ Die criche1n
Herb 13972 sluc im den arm ab./ Er sluc anderwerbe dare/ Vn2de zv|spilt im daz houbet gare./ Paris vil zv der erden./ Da
Kchr 13582 nâhen,/ daz si daz loch an sâhen,/ die herten flinstaine/ zespielten algemaine,/ die mûre zevielen in allen gâhen,/ dâ mit si
KvWTurn 890 der umbe den herzogen hielt./ die schar zecloup er und zespielt/ dâmite er was beslozzen./ er quam durch si geschozzen/ mit
Lanc 145, 30 off jhenen schilt mit so großer krafft das er gancz zuspilt, und die glene ging dardurch also das er im ein
Lanc 252, 24 andern statt. Sin schilt was aller durchhauwen und durchstochen und zurspalten, sin helm was aller zu stúcken zurslagen, das er nit
Lanc 593, 1 roß und volget im nach in das bruch, @@s@der aller zurspalten was von dem großen hei. Sin roß was des bruches
Lanc 641, 2 enwas, im sprung das fuer uß den augen. Die schilde zuspielten yn beide uff den armen, und die rucke stießen yn
SAlex 7273 vergeben./ sint ne mohter niwit leben,/ wandime sîn houbit gare zespielt./ niwit mêr er behîlt/ allis des er ie beranc,/ wene
Seite drucken