Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

zersnîden stV. (17 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Herb 5210 lide,/ Ich lieze e bein vnd lide/ Gar an mir zv|snide./ Ich wil ez niht lide1n./ Ich en sol noch en=mac./
Herb 9965 erginge/ Daz sie in behilde1n./ Herte houbet sie spilde1n,/ Sie zv|sniten die helme hart./ Da wurde1n halsberge zv|zart/ Vnd war manic
Herb 11283 wil,/ Vo1n der swarte1n vnz an daz swil/ Zv|houwe1n vn2de zv|snide1n./ Daz wil ich gerne lide1n./ Doch daz ich blibe/ Lange
Herb 12859 si,/ Daz ist mir alzv faste bi./ Der mich alle1n zv|sniete,/ Ez wer mir doch immer mite,/ Als ez gewese1n ist
Herb 13345 mine1n kinde1n vn2de gelide,/ Der mich zv einzeln liden/ Al= zv|sniten hete,/ Senfter mir daz tete./ Ich en=ruche, waz mir me
KvMSph 26, 22 werlde in himelzaichen. Die weis maht du prufen in ainem zesniten apfel [Figur 14]. @n:DIE KOLUREN.@n. Zwen ander grozze kraizz sint
Lanc 639, 9 im aber alle zurißen von dem ysen, das sie im zursnitten hett da ers uß der mure brach. Er ging hien
Macer 76, 6 sterket si. Epfil saf [32v] unde widen in cline stucke zesniten unde daz gestossen, di saf zusamne genutzet vertribet daz blůt.
RvEBarl 7926 nôt,/ sô müezet ir sî lîden."/ dô hiez er sie zersnîden/ mit mezzern algemeine./ diu lit grôz unde kleine/ hiez er
Tr 670 anderswâ/ von edeler sîden wol gebriten,/ jene ander manege wîs zesniten,/ gevêhet und [[ge]]parrieret,/ sus und sô gefeitieret./ diu ritterschaft diu
Tr 675 sô gefeitieret./ diu ritterschaft diu vuorte cleit/ mit wunderlîcher rîcheit/ zersniten und zerhouwen./ ouch lie der sumer wol schouwen,/ daz er
WüP 21, 3 her kumen ist. Swer daz bricht, dem sol man die zersniden und neher geben. Des sullen warten. Von rehtem kauffe des
WüP 22, 4 br#;eot verkauffen $t und neher geben, und die semelin weckelin zersniden und auch neher geben als v#;eor geschriben ist. Des sullen
WüP 64, 3 niemande kein gelt besehen, er w#;eolle denne daz b#;eose lan zersniden oder stechen. Sie s#;eullen auch nemen ze l#;eone von 1
WüP 69, 3 nieman kein b#;eosen heller wehseln oder keuffen, sie sin danne zersniten oder ze[r]st#;eochen, bi der vorgenanten b#;euzze von ieglichem heller 1
WüP 89, 34 oder ungebacken br#;eot vindet 1 oder 2, daz sol man zesniden an bůzze und hingeben. Vindet man 3 br#;eot, oder waz
WüP 89, 35 3 br#;eot, oder waz daruber ist, daz sol man allez zersniden, und sol daz gliche teiln, und sol daz zů sant
Seite drucken