Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

vertüemen swV. (5 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

KvWLd 32,241 naht unde tac./ /Des argen ôre müeze sîn verwâzen und vertüemet,/ daz niht wil hœren dâ man tugentrîche liute rüemet!/ swâ
Mechth 3: 15, 20 dú vorhte schalt mich, dú schamme geiselte mich, dú rúwe vert#;eumete mich, die gerunge zoch mich, dú minne fůrte mich, der
Mechth 5: 23, 175 der helle, wand nie engel noch mensche wart ane schulde verd#;eumet; so ist er alleine edel und vri und was er
SM:Go 2: 4, 9 waz sol der ze schalle?/ er ist von wîben gar verdüemet,/ swaz si singet oder blüemet:/ er ist ein schebel, sîner
SM:Go 2a: 4, 9 waz sol der ze schalle?/ er ist von wîben gar verdüemet,/ swie sî in crœnet unde blüemet,/ er ist ain schebel
Seite drucken