Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

unwërtlich Adj. (6 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

AvaLJ 113, 1 si steinen, $s anders neheiner./ Do si daz vernamen, $s unwirdlichen si sahen,/ fliechen si begunden, $s ze den turn si
RvEBarl 4892 wil ich belîben vor/ und wil tuon, des ich bedarf."/ unwertlich er von im warf/ daz ouge. er schiet von dan
RvEBarl 6907 uns allen wirt gegeben/ daz iemer êweclîche leben./ swer daz unwertlîche nimt,/ sîn name gote niht gezimt;/ des schulden wirt gegeben
RvEBarl 8157 er dô./ zornic, als er wære unvrô,/ bliht er vil unwertlîche dar/ und nam des gruozes kûme war./ vür sich gienc
Tr 13410 sprancte ein lützel her dan./ und alse ez Gandîn gesach,/ unwertlîch er im nâch sprach:/ ’inâ gouch! waz sol diz sîn?’/
Tr 15980 nu er den ritter dâ vor/ sô wol gewâfenden sach,/ unwertlîch er im zuo sprach:/ ’vriunt ûf dem orse, wer sît
Seite drucken