Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

ungebære Adj. (7 Belege) Lexer BMZ  

KvHeimHinv 720 herren wider,/ wand ez si vil unhôhe wac/ swaz er ungebære phlac./ iedoch stiez er manigen stôz,/ des er ze jungist
KvWSchwanr 507 leider ist,/ sô diuhte mich des, wizze Crist,/ von schulden ungebære,/ daz ieman für mich wære/ gewaltic in Brâbanden;/ ez sol
Parz 657,6 urloup tragn:/ doch sint diu selben mære/ mir ze sagen ungebære,/ wâ mit er kom in zoubers site./ zeim kapûn mit
Parz 713,26 unde vrâgten wâ/ Artûs der künec wære./ "daz dûht mich ungebære,/ ob i’n zeigete an diz gespræche./ seht denne waz ich
Tr 2910 dar nâch den panzen ûf den pas;/ und wan daz ungebære was/ sînen schœnen handen, dô sprach er:/ ’wol balde zwêne
Tr 13035 zorn âne haz./ und sprichet aber ieman daz,/ daz zorn ungebære/ under sô gelieben wære,/ binamen dâ bin ich sicher an,/
Wh 202,12 selbe rîs/ sölhen würfen wære ze swære/ und dem kranken ungebære./ sus kom der starke soldier:/ vor hunden ein wildez tier/
Seite drucken