Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

underwëgen Adv. (27 Belege) Findeb.  

Eckh 5:275, 8 als man ze dem sacramente wil gân, daz übergân und underwegen lâzen durch ûzerlîchez lîden, wan des menschen méinunge an den
HvHürnh 47, 3 sol sich enthabenn von vil essenn. Und ist, das er unnderwegenn lät dise ertznei, so mag er vallen in siechtume der
KvWLd 32,291 fuorten überz lebermer der wilden grîfen zwêne:/ dâ lêrte in underwegen dœne singen ein s%
Lanc 32, 27 andern zu tode alhie, man sprech, wir hetten uns ermordet underwegen oder einer den andern verraten.’ Da hort Claudas das im
Lanc 85, 35 stille das nyman darumb nicht enwiße! Uch sol auch wetlich underwegen ein bot bekumen, den ich vor zwein tagen darwert sante,
Lanc 177, 27 darinn möcht. Key reyt darwert, und begegent im die koniginn underwegen wiedder kerende und wonde das der rytter synen spot mit
Lanc 197, 6 er saß wiedder off und fure zu der stat wert. Underwegen begegent im ein knappe ritend. Der wiß ritter hort das
Lanc 214, 16 das er kam da der thorney solt wesen. Das im underwegen geschah das ensagt das buch nit, dann als vil das
Lanc 255, 21 wann er wiedder keme, von allen den sachen die im underwegen begegenten, als ferre als im gedecht, und das er nymer
Lanc 352, 30 ist war’, sprach sie, ‘mir begegent ein fast byderbe man underwegen, und ich han yn herre bracht, als ich geheißen was
Lanc 357, 3 ich deste sanffter heim solt komen. Und ein ritter kam underwegen zu mir und nam mir das kúßen von dem heubt,
Lanc 370, 25 mit uch riten zu der burg wert. Und geschicht uch underwegen icht, so sendent den knappen bald wiedder zu mir, er
Lanc 414, 13 das er zur frauwen huß were gewest, er hett yn underwegen thun ermorden, $t wann er ie ein morder was gewesen.
Lanc 433, 25 roß?’ ‘Ich gedacht’, sprach sie, ‘schlug man uch uwere roß underwegen tot, das ir dann off diße seßent, ich wonde das
Lanc 455, 13 ging mit Galahot in die kamer. Da fragt yn Galahot underwegen wer er wönde das der ritter were. ‘Ich weiß wol’,
Rol 1145 iahen./ si swuren maniger$/ slachte gebe,/ die noch hiute sint underwegen./ dare widere sante min herre/ siner manne zwene:/ Marssilie hiez
Rol 1708 brant,/ habe sin gerichte/ al nach der phachte,/ lazze nicht under wegen:/ got lazze in gesunt leben./ Nu bitte ich ouh uch
Rol 1754 si hůben churzwile,/ si sageten ir fauelie;/ si sagten ein ander under wegen/ manige seltsene rede;/ si lachten unde waren uro./ Genelun erbalte
Rol 2841 durch den ich welle liegen./ ich ne lazze in nicht unterwegen,/ swa er sine truwe hat gegeben./ er hat dem riche
RvEWh 15684 Ob mir der rat ze staten stat/ Unde mich niht under wegen lat,/ Der lait an mich der trúwen wat/ Und tůt
StatDtOrd 72,26 dînste unde vremede dinc, die zu unserem ordene niht gehôrent, underwegen lâzen. 24. Diz ist von unsers hêrren lîchamen. /Unsers hêrren
StatDtOrd 73,13 des iht gedunken muge, daz sî den rîchen bereite sîn underwegen lâzen die armen. Unde so sî varent zu bewarene einen
StatDtOrd 93,35 unde ob sî weleten einen bôsen, wie dise dinc alle underwegen musten blîben; unde swaz ubeles dâvon geschehe unde swâ sî
SüklV 66 hilf du mir gewinnen,/ du gotes geberærinne;/ nu nela mih under wegen niht!/ von dir daz ewige liht/ uber alle dise werlt
Tr 14194 er nu dirre lande pflegen,/ die wîle und ir sît underwegen,/ ist daz iu danne missegât,/ als lîhte an verten ûf
Volmar 72 steine an wurzen und an segen./ diu zwei lâz ich under wegen/ und wil der selben nû gedagen/ und wil von den
Wernh 3293 sorgen wol gefrîen,/ derne wolte den kneht sînen/ niht lâzen under wegen;/ er hiez im kunden sînen segen $[*4*kundig%-e $]/ einen engel
Seite drucken