Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

überstrīten stV. (30 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

HvNstAp 9302 in in das mere geritten:/ Da ward er von uns uberstritten./ Von der schuld ließ er uns frey,/ Wie ungenadig er
HvNstGZ 583 Der waz auch geworht dran,/ Wie er sin vinde uber streit./ Wiz samit waz daz edel kleit./ Ein fel dr#;eug sie
Iw 5753 angest gar/ daz sī iemen bręhte dar/ der ir kempfen überstrite,/ ob sī ir noch ein jār bite./ nū wart der
KvWTurn 25 er beriet,/ und wart von sīner hovediet/ zeimāl des willen überstriten,/ daz er nāch sīner tugent siten/ niht solte milticlichen leben./
Litan 679 jedoh wollin wir uh des biten,/ alsir den tuujl habit ubirstriten/ mit der martire vhis libis,/ also muze wir geistlichis wigis/
Parz 473,4 unt der kneht/ bewart sīn vor lōsheit./ diemüet ie hōchvart überstreit./ dā wont ein werdiu bruoderschaft:/ die hānt mit werlīcher kraft/
Parz 541,26 geborn/ daz sīn prīs unsanfte leit/ ob in der ander überstreit./ helm unt ir swert liten nōt:/ diu wārn ir schilde
Parz 547,12 ir gert, des solt ich biten./ mich hāt grōz müede überstriten,/ daz mir ruowens węre nōt./ diu mir diz ungemach gebōt,/
Parz 596,22 alle,/ die gein im ie durch prīs geriten,/ mit tjostieren überstriten./ ouch tet sich ūz der degen wert,/ daz er mit
Parz 613,8 jāren,/ die muosn im jehen werdekeit/ die ander prīs nie überstreit./ er was ein quecprunne der tugent,/ mit alsō berhafter jugent/
Parz 619,1 und gap diu ors dem schifman./ //Dō er die mīne überstreit,/ nāch dem helde ich selbe reit./ ich bōt im lant
Parz 620,18 węre komn,/ der het die āventiur erlitn/ unt den lewen überstritn/ unt den turkoyten sider/ ze rehter tjost gevellet nider./ innen
Parz 623,14 wart genomn/ gester dō ich hinnen reit?/ ob den iemen überstreit,/ weder schiet daz leben oder tōt?"/ dō sprach Plippalinōt/ ___"frouwe,
Parz 689,5 Gāwān/ alhie mīn strīten hān getān!/ ich hān mich selben überstriten/ und ungelückes hie erbiten./ do des strītes wart begunnen,/ dō
Parz 689,29 einvalt/ mit hazze erzeiget ir gewalt./ dīn hant uns bźde überstreit:/ nu lā dirz durch uns bźde leit./ //Du hāst dir
RvEBarl 2415 und sīner bruoder kraft/ die vervluochten heidenschaft/ von gotes helfe überstriten/ und āne wer gar überriten./ swer gotes helfe ie verkōs,/
SM:Had 13: 2, 4 von gidanken in der stunt./ Ź sender pīn/ mich gar uberstritte, dā was fröide mir wol kunt./ Sendiu nōt gieng mir
Tr 12072 si der mangel und daz leit/ an dem lībe als überstreit,/ daz es Brangęnen angest nam/ und in die vorhte dā
Wh 10,28 vreuden verderben./ man nam dā wźnic sicherheit,/ swer den andern überstreit,/ den man doch tiure het erlōst./ diz was ze bźder
Wh 267, 9 vrouwen/ in sturme lieze beschouwen./ sīt diss landes herre was überstriten/ und der nāch helfe was geriten,/ si jāhen, gein werden
Wh 276,12 spīse ungesmęhet azer./ doch lert in ungewonheit,/ daz starke trinken überstreit/ sīne kiusche zuht und lźret in zorn,/ den edelen hōhen
Wh 294,12 er den getouften was entriten./ sus wart er āne sig überstriten/ und gevüeret in Tybaldes lant./ sīne boyen und ander sīn
Wh 298,12 des hān ich siben jār gebiten./ nu hāt mich Tybalt überstriten:/ dem hān ouch ich genuoc getān./ ich was sō lange
Wh 432,12 trachenvar/ in niht ze helfe zuo geriten,/ si heten Franzoyse überstriten./ dō sach der rīche Terramźr/ an sīnen māgen herzesźr./ der
Wig 2205 getwerc begunde mit im biten / unz si si des überstriten / daz s%..i im sīn gunde. / an derselben stunde
Wig 2448 nāch der āventiure reit. / mit bet er si des überstreit / daz si in mit ir rīten lie. / dheinen
Wig 2634 ir doch węre leit, / daz ers mit guot%..e des überstreit / daz si mit im wider reit. / Sus ritens
Wig 2896 hźt got an in geleit; / dā mit erz allez überstreit. / Dō man sīn ernest rehte ersach, / der grāve
Wig 5881 / sīnes lībes siecheit. / diu scham in dō des überstreit / daz er von den liuten lief. / diu vrouwe
Wig 9508 listen / und mit der rehten wārheit / ir gelouben überstreit / daz si der toufe wāren vrō. / nāch ir
Seite drucken