Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

übeltât stF. (6 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Gen 455 sô mohten wir uns sîn erretten,/ sô er uns die ubeltâte $s allerêrist riete,/ daz wir in verwiezzen, $s zuo uns
Lanc 454, 22 das uch kam iemant betrigen möcht, es were dann mit ubeltat oder mit stolczkeyt. Darumb enbot ich uch mynen stolczen hohmut.
PrBerthKl 8, 2 vmb iſt vnſer herre menſch worden, daʒ wir verlavgen die vbeltæt, daʒ iſt totſvnde. Wil dv nimmer in totſvnde gevallen ſo
Spec 113, 7 nôt der iungeſten $t urteile, da der tieuel alle unſer ubeltæte uur breitet unde alle unſer ſunde r#;voget, daz er mit
StatDtOrd 58,24 ez wil vûren zu schadene cristen lûten oder zu anderen ubeltêten. /(o) Die brûdere sulen niht machen noch trinken in iren
StatDtOrd 82,18 daz er ez lâze. /(9) Ob ein brûder zu dikeiner ubeltête pfert oder wâpen oder ander helfe wizzentlîche oder mit willen
Seite drucken