Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

türse swM. (7 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

BdN 236, 23 mir, daz diu wunder lugen sein, und hœrent doch von türsen und von recken die grœsten lugen, die ich ie gehôrt.
KvMSph 2, 14 der jar ain kind wär./ Manger höret gern mär/ Von türssen und von reken./ Wolt ich mit gensen leken,/ Ich wolt
KvWLd 32,121 ze liebe als ez von rehte sol./ /Zwelf schâcher zeines türsen hûs in einem walde quâmen:/ der fraz er einlif sunder
KvWLd 32,126 zwelfte, und wolte alsam ein helt gebâren./ dô sprach der türse: ‘dû enmaht nu keiner wer gevâren!/ dô dîn zwelve wâren,/
StrKD 159, 12 wip wol getan./ do si in daz hûs quamen,/ einen tursen si vernamen/ verre in dem walde./ der lief dar vil
StrKD 159, 23 ich wie.#.’/ uf die h#;eohe si si lie./ do der turse in daz hûs lief,/ daz wip er vaste an rief,/
StrKD 159, 57 oben îesa./ #.,so hol ich dich aber da,#.’/ sprach der turse. #.,ich wil dich verzern.#.’/ #.,des wil ich mich entriwen wern,#.’/
Seite drucken