Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

tunkeln#’1 swV. (6 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Barth 156, 18 bî disen ceichen. Im sint die oberen brâ swær und tunchelt imz gesihen; in duncht im gên die schüz in daz
BdN 459, 15 luft grüen wirt und des grüen weder von der sunnen dunkelt noch von anderm lieht noch von schaten. sein pesteu gestalt
Gen 1115 alle verbâre./ / //Dô Ysaac eraltôte $s daz gesûne ime tunchlôte./ dô er iz sô gare flôs $s daz er nîweht
Gen 2664 here si, $s daz ich si giwîhe.’/ /Daz gesûne ime tunchelôt, $s daz tet iz durch nôt:/ er was ein alt
JPhys 19, 4 ſo er alt wirdit. ſo ſuarent ime die federen. unt tunchelint diu ougin. So ſůchet er einen uil chokchin brunnen. unte
VMos 22, 18 al daʒ goteſ wâr. ysaac altote. daʒ daʒ geſůne ime tunchelote. do hiz er ime gewinnen. ſinen [ſun] uil liben. er
Seite drucken