Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

trœstęrinne stF. (11 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

HvNstAp 2046 den werden tag,/ Aller salikait pe jag!/ Nu fug es, schone trosterin!/ Gut soll die morgengab sein,/ Wirt mir dann dein mynne
KLD:GvN 17: 1,10 minneclīche ir līp./ mit lieben dingen/ kan si twingen./ hilf, trœsterinne, sęlic wīp!/ //Solde ichs umbevāhen lieplīch, ich weiz wol wie
KLD:GvN 20: 4,19 wunt),/ s%/īt d%\az ich brinne/ nāch liebe zaller stunt./ sorgen trœsterinne, dir ist mīn jāmer kunt:/ trœste mīne sinne,/ daz ich
MarlbRh 18, 28 erbarmen,/ du brechts in wider in godes minne,/ vil minnesame trösterinne./ du lechtes im, alda he sl#;eif,/ up sin burst den
Mechth 7: 19, 36 Ich gr#;eusse dich vrowe, liebś Maria,/ das du bist ein tr#;eosterin aller der heligen cristanheit./ Ich gr#;eusse dich vrowe, liebś Maria,/
SM:HvR 1: 3, 1 wīb!/ dur dīn besten tugende mir mīn leit vertrīp./ //Süezze trœsterīn,/ trœste mīne sinne/ Dur die minne dīn./ in der minne
SM:Ro 1: 3, 4 welte mir wenden kan,/ wan dīn trūter līp,/ mīns herzen trœsterin./ Des flźch ich tumber/ dich, vrouwe wolgetān:/ mir die nōt
SM:Ro 4: 1,12 wźwen/ mit ir grüenen klźwen/ frīlīch widerstrebt./ Refr.: Minne, $s trœsterinne,/ sinne, $s wie ich sender brinne/ von der dirne dīn,/
SM:St 12: 5, 3 //Ich wolte gerne sīn/ vür daz ungemüete/ Bī dir, mīn trœsterīn./ jā fürhte ich, daz wüete/ An uns rīfe und ouch
SM:St 13: 3, 1 ze vil,/ ob sī mich trœsten wil. / //Trœste, süezze trœsterīn,/ trœste wol, wan ich bin dīn./ sliuz ūf dīnen rōten
SM:WvT 3: 3,10 dābī minneklich./ Wolgestalt $s und niht ze balt/ ist mīn trœsterinne:/ mīne sinne/ si zuket mir mit gewalt./ //Der vil süezzen
Seite drucken