Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

trappe#’3 swM. (6 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Lanc 234, 35 sich nit erweren mocht, da sprang er off ein starck trappen von eim starcken huß und wert sich da lang. Die
Lanc 398, 3 huß. Da er da nyman inne fant, er ging ein trappen off zu dem turne und fant einen alten ritter uff
Lanc 583, 29 Caracados uff, und Lancelot slug yn, das er uff ein trappe viel da man geim thorn off ging. Da kroch er
Lanc 583, 33 ritter allein. Da slug Lancelot einen slag da er die trappen uff kroch, und wond im den schenckel abslagen; er vermiste
Lanc 616, 16 dete, er must zuhant verbrennet sin. Da ging er ein trap wiedder uff und solt wiedder keren; alda bleib er stande
Lanc 635, 3 mocht. Das leit Lancelot alles, und der konig kompt jhen trappen nyder gelauffen was er ummer gefarn mocht, und begreif den
Seite drucken