Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

tote swM. (6 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Parz 461,10 ich hazzes vil gein gote:/ wand er ist mîner sorgen tote./ die hât er alze hôhe erhabn:/ mîn freude ist lebendec
RvEBarl 14161 von im was geborn;/ dâ wart sîn vater und sîn tote/ sîn vleischlîch kint in gote./ swaz bî dem künege vürsten
StRAugsb 133, 28 wil, er si sin mak oder sin gevater oder sin tote, wil er des niht gelauben der da clager ist, so
Wh 7,21 doch mêr sünden an/ denne almuosens dort gewan/ an sînem toten Heimrîch./ ich wæne ez wigt ungelîch./ ir habt daz ê
Wh 43,18 wir niht langer sparn/ die kriegen vruht von Narbôn./ Heimrîches toten lôn,/ sol den verzinsen unser lant?/ sô manec werlîchiu hant/
Wh 275,23 ich erzürne eteslîches muot./ ir welt se haben als iuweren toten./ des swer ich bî dem zwelften boten/ der wont in
Seite drucken