Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

tîligen swV. (10 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Eckh 5:425, 9 und wil ich wol schrîben, sô muoz ich allez daz tilgen und tœten, daz an der taveln stât, und vüeget mir
Mechth 7: 26, 4 mich. Herre got, ich klagen dir, wan si wellent mich dilken von dir. Herre, almehtiger gottes sun, tilge si von mir, gib
Mechth 7: 26, 4 wan si wellent mich dilken von dir. Herre, almehtiger gottes sun, tilge si von mir, gib mich nit in ir gewalt und
Mechth 7: 34, 26 m#;eusse hie únser vegfúr sin, da alle únser súnde inne getilget werde. XXXV. Von den siben salmen Lieber herre Jhesu_Christe, dise
Mechth 7: 35, 11 denne, herre, also waren rúwen, da alle min súnde inne getilget werden, das ich ir nach disem libe unbetr#;eubet blibe. Beati
Mechth 7: 36, 19 minnesamikeit; si sol die cleinen broken zesamene $t lesen und tilken si mit gotlicheit. Swas man missetůt, das sol man nit
Mügeln 212,9 lug und ouch die welfer sin./ sins fußes phat er tilget mit dem sterze,/ das icht das spor im si ein
Mügeln 224,3 wie in vertriben sold in scham / sin sun; er tilgen wold den sam, / das an im icht ergieng die
RvEBarl 4003 dû mir seist,/ sô sendet er mir sînen geist/ und tilget mîne sünde./ nû solt dû mir urkünde/ mit dîner wîsen
WhvÖst 14860 siges pflagen./ //‘Der van bla gelylget/ der haiden pris da getilget!/ hie Navern!’ man da schrai./ sin punderlicher hurt enzwai/ mit
Seite drucken