Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

Tenelant stN. (5 Belege)  

NibB 2045,4 stunde.« $s dô lief er in an./ er sluoc den Tenelender, $s daz er muose dâ bestân./ Er schôz vor sînen
NibB 2058,1 noch getân.«/ Dô stuont gegen dem winde $s Îrinc von Tenelant;/ er kuolte sich in ringen, $s den helm er ab
NibB 2064,2 ligen vant./ er schôz ûf Îringen, $s den helt von Tenelant,/ daz im von dem houbte $s diu stange ragete dan./
NibB 2065,1 grimmen ende getân./ Îrinc muost$’ entwîchen $s zuo den von Tenelant./ êz daz man dô dem degene $s den helm ab
NibB 2068,1 Er sprach zuo den Düringen $s unt ze den von Tenelant:/ »die gâbe sol enpfâhen $s iuwer deheines hant/ von der
Seite drucken