Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

seine Adj. (10 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

BdN 204, 11 //VON DEM WEIEN. /Milvus haizt ain wei. der vogel fleugt saim und swebt in den lüften alsô, daz er die flügel
BdN 248, 25 iedoch hân ich den krebz für sich sehen gên gar sain und trægleichen. wenn er alt wirt, sô vint man zwên
Himmelr 5, 3 sine suntergenge $s bin ich leider [vile] laz,/ sumich unde séin%\e, $s geistlichiu dinch ersuochen/ jouch dére ich gwissiz úrch%\unde $s
HvHürnh 10, 4 tuen ist, das sol er tuen mit weschaidenhait, nichtt gar sain noch ze schier, das er nichtt gesehenn werd ungestuem noch
KvMSph 11, 23 wir also: dez sternhimels stern derheben sich gemachsam und waltzen saim, piz daz si komen an daz mittel dez himels, und
RvEBarl 3844 betouwet/ mit sînem touwe reine./ nû solt dû niht ze seine/ gên dem toufe gâhen:/ dû solt in gerne enphâhen/ und
RvEBarl 13878 ist;/ des ist doch alsô kleine,/ daz ich ez nenne seine./ in der naht der sünden mîn/ hât sich ein kleiner
Wernh 674 ir wîbe ruofte si einer,/ diu chom ir alze seine. $[*5*seime F$]/ dô ruofte si der magede,/ diu was vil ungesagede:/
Wernh A 3684 daz bůch zelt./ daz waz daz eine/ daz sich hůb saine/ ein circulus vm die sunnen,/ do si was ensprungen./ der
Wernh D 709 ez wære an dem imbize,/ sie half dem libe also sêine:/ ir fr#;vode wart gemisket mit leide./ //Der engel fur hin
Seite drucken