Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

schrei stM. (17 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

HvNstAp 10817 Da von der kunig wider kam,/ Do er den grossen schray vernam./ Si wand sich schier aus dem sper/ Und lieff
HvNstGZ 2546 lide du durch der menschen liebe./ Hals slege und stozen vil,/ Schrei, smacheit ane zil/ D#;eulte du von den veigen./ Sie waren
KvWLd 1,135 dem swanen blanc,/ der an sîm ende singet sanc:/ dîn schrei verdranc/ S%
KvWSchwanr 1554 umbe ein halbez ei./ sich huop vor im der grœste schrei/ von wîbe und ouch von kinden:/ doch wolte er niht
Lanc 13, 27 der konig dot lag, da gab er eynen so großen schrey das yn die koniginn hort und erschrack so sere das
Lanc 14, 9 die pferd zu tode getreten $t hetten, und gab eynen schrey so sie allerlutest mocht, und sprang uff als ein mensch
Lanc 40, 6 er sich off die fuß schmůckt und gab einen micheln schrey. Da wart das kint sere zornig und zugt synen bogen
Lanc 164, 34 entschloß die porte, und die port gab eynen so großen schrey das sieß all die wunderten die es horten. ‘Han ich
Lanc 177, 24 wart die port zu gethan und gab ein so großen schrey das der konig erschrack da er saß, und warff das
Lanc 185, 29 und die port ging wiedder zu und gab einen micheln schrey. Das hort der konig alda er saß uff der bach,
Lanc 431, 16 stach yn durch den buch; und jhener gab einen micheln schrey. Das horten die andern, die vor gelauffen waren, und kerten
Lanc 459, 31 ist war’, sprach myn herre Gawan und gab einen micheln schrey. Sie slugen wiedder under die finde mit großer crafft, und
Lanc 507, 1 sprach, er thete. Mit dem gab @@s@der meister einen großen schrey, und die capell wart als finster das ir dheyner den
Lanc 560, 13 arm ab mit dem buckeler. Da gab er einen freischlichen schrey, und die andern dry kerten im mit fliß zu, und
Lanc 573, 22 warff es alumb. Da erwachet Morg und gab einen freischlichen schrey, und der ritter lieff wiedder uß. Da ervolget yn Lancelot
Lanc 592, 27 stach yn von dem roß. Der ritter gab einen micheln schrei und det als er in unmacht lege. ‘Ai edel ritter’,
Tr 9110 tal/ und lie wol balde hine gân,/ hin dâ der schrei dâ was getân;/ und alse er zuo dem orse kam,/
Seite drucken