Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

sældelôs Adj. (6 Belege) Lexer BMZ  

KLD:GvN 18: 2, 7 ich ringen./ ob si dan niht fröide birt/ mir vil sældelôsen man,/ sô verdirbe ich an dem lîbe. ist daz ich
KvWTroj 22592 niht slant mich hiute in sînen giel,/ dô mich der sældelôse kiel/ von Kriechen truoc zuo dirre habe./ war umbe bin
KvWTroj 22612 wart/ und ich gewan ie clâren lîp!/ des muoʒ ich, sældelôseʒ wîp,/ betrüeben mîne stætekeit./ die göte hânt ûf mich geleit/
Rennew 11871 was diu verlust mir hat verspart/ vræude, und bin ymmer sælde los,/ daz ich den sig ie verlos!’/ ‘iwers leides hat
Rennew 14511 geprisen baz./ __Nu kam ein k#;eunc an vræuden laz,/ der sældelose Tybalt./ den hatte die tyoste so gevalt/ daz er lange
Tr 10092 und von leide/ tôtbleich und iesâ viuwerrôt:/ ’â’ sprach si ’sældelôse Îsôt,/ ôwê mir unde wâfen!/ wer hât diz veige wâfen/
Seite drucken