Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

rücheln swV. (5 Belege) Lexer BMZ BMZ Findeb.  

BdN 171, 8 daz er ir spott mit der stimme, und wenne si rüehelnt sô rüehelt er auch in ze spott. der vogel ist
BdN 171, 8 ir spott mit der stimme, und wenne si rüehelnt sô rüehelt er auch in ze spott. der vogel ist gar fruhtpær,
BdN 209, 17 wil, sô senkt er sein haupt in daz wazzer und rüehelt mit der stimm auz dem wazzer. die vogel sint zwairlai,
BdN 237, 2 und ainen zagel oder ainen swanz als ain swein und rüehelt als ain pfärt. sein haut ist dick und hert, sein
HimmlJer 149 ist so chune/ alsam der lewo wilde,/ ja vert er ruhelente,/ wi er uns muge verswelhen./ so sule wir uns gote
Seite drucken