Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

rëden stV. (5 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

EvBerl 26,2 daz mit uch redet._(26) Ich habe vil von uch czu redene unde czu urteylene. sundir der mich gesant hat, der ist
KvWGS 127 ſtiure diner helfe ſip,/ dur daz ich ez vil kleine rede./ ich wil uf diner gnaden phede/ ſetʒen miner ſinne fuoz,/
SHort 444 sigist, wie liep, wie rich,/ kranker, tr#;eager, boser lip,/ und rid dich selber dur daz sip!/ nim war wa von du
SHort 2444 herren!/ reht machend sin pfede,/ daz er úch dem bosen rede,/ die er im lat enpfallen/ inder hell gallen.»/ die ich
WhvÖst 2071 wil ich ir mit engen siben/ ze dienst min getihte reden,/ swa diu wort grob keden,/ daz die bliben in dem
Seite drucken