Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

quetzen swV. (72 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Brun 7527 morsere,/ also wart gotes lip vil sere/ um eine sule gequetzet./ ab mich min sin nicht letzet,/ so vloz uz sime
Lanc 66, 22 und hůben yren herren off. Er was aber also sere geqwetschet das er kam gesteen mocht. Da begunden sie all umb
Lanc 83, 16 ritter die er in gefengniß hett. Der dritt was sere geqwetst. Phariens wip besach yren man sin wunden. Da sie geware
Lanc 144, 21 wunt das ir villicht $t dot blibent, ob ir me geqwetschet wurdent.’ ‘In truwen’, sprach der knap, ‘ich enrůch warumb irs
Lanc 145, 34 dete brach des knappen glene, und der ritter was sere geqwetschet und viel in onmacht. Der knapp wonde das er tot
Lanc 153, 13 sere gestritten und so lang das ietwedder den andern sere geqwetschet hett und gewunt. Zu letst kunt Alibors nit lenger gesteen
Lanc 161, 11 nicht enthalten, er must die erden suchen ser ungefuglich, und qwetste yn sere. Der wiß ritter stund ab und lieff zu
Lanc 162, 22 kurcz worden, und hett sie auch múd gemacht und sere geqwetschet und an maniger stat gewunt. Sie waren nů zu letst
Lanc 162, 35 er sie traff schlug er sie durch ir wapen. Sie qwetsten yn sere, wann als schier als ir eyner múd wart,
Lanc 182, 31 hinder mich!’ sprach der wiß ritter. Jhener was so sere geqwetschet $t das er mit großen nöten off das roß kam.
Lanc 192, 15 hulffen im wiedder off mit großen pynen. Er was sere geqwetschet und clagt sich sere. Er reyt furwert und fant ein
Lanc 192, 19 einr zu dem geistlichen $t manne, ‘dißer ritter ist sere geqwetschet; durch gott, wisent uns irgent da wir herbergen mögent, wann
Lanc 192, 22 sie ritten nach. Er fragt den ritter wo er also geqwetschet wurde, und der ritter sagt es im. ‘Nu wolt ich
Lanc 192, 37 gebatt und gearczendit, wann sie wol sahen das er sere geqwetst was an sim lib. @@s@//Des eylfften tages saß er uff
Lanc 193, 8 affochten koniges ritter sint der nu lebet.’ ‘Warumb?’ sprach der geqwetst $t ritter. ‘Darumb’, sprach der ander, ‘das hůre ein gewunt
Lanc 199, 2 syten beidenthalb durch den halßberg. Er enwart aber nit sere geqwetscht. Der konig stach yn durch das seln, so das das
Lanc 238, 5 der porten, da yn nymant rurte; er was so sere geqwetschet und zurbrochen das er sichselben nicht behelffen enmocht. Man nam
Lanc 251, 36 zuhant nyder und schlieff, wann er múde was und sere geqwetschet; er enbeiß nie eßsens des tags. Die ritter waren wiedder
Lanc 253, 1 was im bemasiget @@s@von dem halßberg, sin oberbrawen waren alle geqwetschet. Im waren sin arm alle weicin von schlegen, und was
Lanc 263, 8 Der konig was sere unfro umb synen nefen, der sere geqwetschet was; der konig fragt yn wie es umb yn stunde,
Lanc 263, 21 von beiden syten uberwunden hett, er wer aber so sere geqwetschet, das etschlich $t lút sprechen, er múste sterben, und etslich
Lanc 263, 29 dot were. ‘Neyn er’, sprach sie, ‘er ist aber so geqwetschett $t das ers nymmer genyeset.’ ‘So helff mir gott’, sprach
Lanc 265, 2 der koniginne, ‘gedencket uch icht das ich hie offwert alsus geqwetschet lag? Da sahen wir off derselben stat (da der ritter
Lanc 342, 10 kentent.’ Da wart die kóniginne $t geware das der ritter geqwetschett was, und fragt yn wer es im dete. ‘Das det
Lanc 346, 16 enweg was, sagt uns die history das die konigin den gequetsten ritter mit großen pinen entwapen hieß, und dete im alles
Lanc 351, 10 schlug doch so lang off myn herren Gawan das ern qwetschet. Da zurnde myn herre Gawan und schlug im mit ebicher
Lanc 353, 19 thun. Das treib sie so lang an biß sie yn qwetsten; er ließ der jungfrauwen sin schwert und lieff off einen
Lanc 353, 23 er was da er fechten begund, doch was er sere geqwetschet an maniger stat. Da kam aber die jungfrau und ergreif
Lanc 354, 33 wůnden wolt sehen, wann sie wúst wol das er sere geqwetschet was. Da der knapp da sah das er sere wunt
Lanc 361, 13 sie. ‘Ich wolt das wir beide da wern’, sprach der geqwetst ritter, ‘ich wer auch uwer geselle da hien, wolt ir.’
Lanc 364, 15 darumb wann der ritter ungewapent was, und forcht das ern qwetst und des úmmer laster hett. Er sah yn wiedder off
Lanc 373, 16 batte, wann myn roß eins tages under mir viel und qwetscht mich fast sere. Da waren myn fynde under der burg
Lanc 382, 8 waren, und wurffen sie mit großen steynen, das ir viel geqwetschet wart. Da sie da sahen das sie nit geschaffen kunden,
Lanc 388, 18 zorn und slug yn da er yn allerserest truwet zu qwetschen, er bracht yn in kurczer wil darzu das er vor
Lanc 392, 26 kamer sere herlich gebettet, wann er múd was und sere geqwetschet. In der kamern was noch ein bett gemacht eim andern
Lanc 396, 35 das nie kein man so ungesunt enwart noch so sere geqwetschet, und trincke er des brůnnen ein guten zůg, er were
Lanc 397, 22 bronnen der gut ist. Es ist kein man so sere gequetschet noch so ungesunt, und trúnck er sin ein guten zůg,
Lanc 444, 9 in onmacht ligen ob dem steynweg. Der ritter was ser geqwetscht und lag lang in onmacht. Da sah myn herre Gawan
Lanc 444, 20 under im. Sie huten sich aber das sie ynselber nit qwetsten, so sie meist mochten. Das sah der knapp der von
Lanc 448, 31 großem ungemach zu des konig Artus hof, wann er sere geqwetschet was. Da der konig diße mere vernam, er wart ußermaßen
Lanc 451, 7 Mit dem bestunt Hestor den synen und fande den sere geqwetst, $t er hett im das ysen in den lip gestochen
Lanc 452, 34 mit großer krafft; er slug yn war er wolt und qwetst yn sere. Dem konig was sin schwert gebrochen, und er
Lanc 455, 32 den Hundert Rittern was zu bette gegangen, wann er sere geqwetst was. Da det Galahot myns herren Gawans wunden besehen und
Lanc 460, 25 das dritt brach den hals, so das der konig sere geqwetst wart und vil me were, wann Lancelot nit were. Des
Lanc 466, 14 eins konigs pflegen sol der sere gewunt $t ist und geqwetst, mit arczaden und mit allem dem das sie wúst das
Lanc 479, 16 gefriesch, sie lieff off die mure und sprang nyder; sie qwetst sich sere, und der konig was des ser unfro. Sie
Lanc 484, 16 dot werent. Wie stet es mit uch, sint ir sere geqwetst im libe?’ ‘Nein ich nit’, sprach Galahot, ‘vil lieber geselle,
Lanc 484, 23 als im nit wirre; nochdann was er im lib sere geqwetscht, als es kein wunder was: er was ein groß ritter
Lanc 513, 11 stoßende, Lancelotes undanckes, das der konig aber darnider must und qwetst sich fast sere, so von dem valle, so von der
Lanc 513, 13 seße, das were zu ungemechlich und solt alzu viel lút qwetschen. ‘Nein’, sprach er, ‘ich verlure die wil myn zitt’, und

Ergebnis-Seite: 1 2 >>
Seite drucken