Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
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  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

punct stM. (87 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

KvMSph 44, 15 ist, so deu sunne ist in aintwederm der ebennehtigen $f:(22ra)$f. puncte. Si habent auch zwen winter, daz ist, so deu sunne
KvMSph 44, 16 winter, daz ist, so deu sunne ist in den ersten puncten des krebs und des stainpoks. Und davon sprichet Alfraganus der
KvMSph 44, 28 schaten, wanne so deu sunne ist in aintwederm der ebennehtigen puncte, so wirt ir schat des morgens geworfen gegen der sunnen
KvMSph 46, 9 krebs. Und dar#;eumb, so deu sunn ist in den zwain puncten, so get si durch iren haubtpunct; und dar#;eumb habent die
KvMSph 46, 27 $t daz ist, so deu sunne ist in dem ersten punct des krebs; und so ist auch den leuten ain stund
KvMSph 49, 5 daz ist, $[*2*scheinpergerinn$] so deu sunne ist in dem ersten punct des krebs, so wirt den leuten ain tak von vier
KvMSph 49, 10 naht. Widerwartigs geschiht, so deu sunne ist in dem ersten puncte dez stainpoks. So ist ir naht von vier und zwainzig
KvMSph 49, 16 geschiht, daz ir augenender #;euberschrenket $t den tyrkraiz an zwain puncten, die geleich absten von dem ersten puncte des krebs. Und
KvMSph 49, 17 tyrkraiz an zwain puncten, die geleich absten von dem ersten puncte des krebs. Und an dem #;eumblauf des sternhimels geschiht, daz
KvMSph 49, 26 daz daz tail, daz zwischen gevangen ist von den zwain puncten, die geleich abstend von dem anvang dez stainpokes, alle zeit
KvMSph 56, 6 erden, sunder er hat in auz der erden. Aber der punct in dem auzp#;eunctigen kraizze, der aller maist nahent zu dem
KvMSph 56, 8 haizzt die aufh#;eohen und haizzet ze latein aux. Und der punct, der im geleichs widersehend ist und aller verst von dem
KvMSph 57, 27 der sunnen aufgank, deu ander gegen der sunnen undergank; der punct dez zuvalls gegen der sunnen aufgank haizzet der erst planetenstant
KvMSph 58, 26 der sunnen gegenpunct. Der gegenpunct ist niht anders danne ain punct an dem zaichentrager geleichs #;euber gegen der sunnen oder gegen
Mechth 5: 21, 10 helig si sint, si wegent mich doch in dem hochsten punte von dir. Das mag ich nit erliden, darumbe můs ich
MNat 3, 16 mac zuo dem centrum, daʒ ist zuo dem allir mittelsten puncten, der enmitten in dem ertriche stat. der heiʒit daʒ centrum,
MNat 3, 18 in dem ertriche stat. der heiʒit daʒ centrum, also der puncte der enmitten in eime umbecreise ist, der heiʒit och der
MNat 15, 10 von der sunnen wider zuo der sunnen alle tac vier puncten. unde ie ein puncte ist ein zehinde teil eines zeichins
MNat 15, 10 zuo der sunnen alle tac vier puncten. unde ie ein puncte ist ein zehinde teil eines zeichins der zwelf zeichine. Einer
Mügeln 70,14 din meisterschaft gewenden?’/ der han sprach: ‘ich han übersen/ ein punt, davon sich muß min leben enden.’/ nicht rumes ger, du
Mügeln 293,4 mensche nimet unde tert / und kumet uf den ersten punt; / und wie das sunder wan/ dem menschen werden undertan/
Ottok 36022 dô si daz lanc getriben,/ dô funden si geschriben/ einen punt strengen,/ daz der herzog niht sold engen/ den bischolf ze
Parad 18, 15 personen einunge an gotlicher nature. ez wart ouch in deme puncte der zit gesprochin in der foreinunge gotlicher und menslicher nature
Parad 18, 26 in Gode si gewest. si wart doch gemachit in deme puncte der zit du si Got von nichte geschûf. alda inphinc
Parad 18, 29 sint. daz andere ‘fiat’ daz da wart gesprochen in deme puncte der zit, daz geschach an den wortin du unse vrowe
Parad 19, 2 gewart lib und sele, und di einunge gesach in eime puncte der zit zu male und nicht fare joch noch, daz
Parad 29, 22 Got were. du antwertite he: Got ist ein cirkil, des punct alle dinc irfullit und des cirkil nirgin inist. die meistere
Parad 65, 19 wan noch deme daz wir hi minnen, in deme selbin puncte sulle wir dort nemen und nicht me, daz ist noch
Parad 104, 12 in der ewikeit. ein meistir sprichit: ‘di sele ist ein punc oder ein ecke, da sich ane stozit zit und ewikeit,
Parad 133, 24 in deme daz beluchtit wart. di schrift sprichit daz Godis punt irfullit alle dinc und sin cirkil ist nirgin. daz punt
Parad 133, 25 punt irfullit alle dinc und sin cirkil ist nirgin. daz punt hait eine gliche verre zu allin endin des cirkilis. also
PrBerthKl 2, 23 ie gewunnen, bei ein ander, daʒ war niht als ein pvnht wider die frevde, die ein geiſtlich menſch hat in dirre
PrBerthKl 3, 41 wil vnd ein mellin an der ſel iſt alſ ein punct iſt, ſo verbirget got ſin antlvtʒ vor der ſel, daʒ
Seuse 189,16 geleit an dem b#;euchlin der warheit. Und merk noh ainen puncten: daz in der vordren entgangenheit schinet uss der einikeit ein
Tauler 238,6 und bitten durch sinen geminten sun und durch einen ieklichen puncten sins lidens das er im helfe, wan man sunder in
Tauler 265,24 einen ieklichen orden nach iren h#;vobten und alle in einen puncten triben, und des enmag nút sin. Ieklich můs sin wise
WhvÖst 11591 in drie gange,/ ieglich tail gewaltic/ und doch ain valtic,/ puncte in ainem cirkel/ und ain ewig wirkel/ sin selbs und

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