Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

pas#’2 stM. (6 Belege) Lexer-Nachtr. Findeb. Findeb.  

HeslApk 21190 crumme/ #s+Die stat eins mazes uz geleit,#s-/ #s+Daz drithalb hundert passe treit,#s-/ #s+Dises mazes lanc zwelftusent,#s-/ Der die uch benennet sint,/
HeslApk 21218 under noch enboben./ [161#’v#’b] Die muren last ungewundert:/ #s+An vierzic passen und hundert#s-/ #s+Und an viere waz gemezzen#s-/ Der aller die
Pilgerf 43 stat:/ Umb das er mentscheit an yme hatte,/ An dem passe leit er den dot vil hart,/ Und in sine sijtte
Pilgerf 272 Wie ich dar uß mochte entken/ Und war umb solich pas da were/ Und obe eynich ander weg da umb were,/
Pilgerf 633 hatte nit sant Thommas,/ Der dem konnige den ingang und pas/ Von syme huse hart geweret hait,/ Umb das er aen
Pilgerf 1174 Daz ich die slußel mochte dragen/ Und die hůde des passes mochte haben./ __Da Moyses mich also hatte gehort,/ Da hait
Seite drucken