Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

niderstürzen swV. (4 Belege) Lexer BMZ  

KvWLd 31, 25 er bezeiget/ daz er balde veiget/ unde schiere tôter nider stürzet./ dâvon ich für mîne friunde erschricke,/ die mir wîlent dicke/
KvWTroj 36045 einer was,/ daʒ er dô nider ûf daʒ gras/ begunde stürzen alzehant./ dar nâch ze strîte kam gerant/ Quintiliens der küene,/
Lanc 40, 2 yn an synen hals, das er vor syn fuß nyder sturczt. Und das kint stunt wiedder off, so das er wedder
Lanc 476, 31 im beide, ysen und schafft, durch den hals ging; er stůrczt nyder, und Lancelot reyt furbas $t zur porten durch biß
Seite drucken