Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
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  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

nâchgân V. (72 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

AvaLJ 50, 1 daz lamp wære, $s daz der werlte sunde næme./ Beide giengen si ime nach, $s der gotes sun umbe sach./ er fragete,
Eckh 5:274, 5 in der zît und sælic in der êwicheit; wan gote nâchgân und im volgen, daz ist êwicheit. Die gebe uns der
Eckh 5:280, 8 muoz eine wol$/ geüebete abegescheidenheit haben, diu vor- und gânde gânde sî. Denne mac man grôziu dinc von gote enpfâhen und
Herb 18074 Im zv gute1n state1n stat."/ Er ginc vor vn2de iener nach./ In was beide1n vil gach./ Do wuchzte pyrrus./ Des wonde
HeslApk 968 Daz her deste baz gestan/ Nach sinen hulden mechte./ Sus gienc Got sime rechte/ Nach mit kunstlicher spe,/ Daz iz der
HeslApk 12088 #s+Irs zornes, und wer mac besten?#s-’/ Disen worten muz ich noch gen,/ Wen ir gedute daz ist groz./ Daz lamb daz
HvNstAp 6496 Im was auch in den wald gach./ Appolonius gieng im nach/ In ainer kurtzen weyl/ Wol ain grosse meil./ Der vogel
HvNstAp 12641 das gertelein./ Candor gie die stiegen ein./ Appolonius gieng im nach,/ Im was zu der sewle gach./ Do er den funften
HvNstVis 29 under_tan;/ Ritter, knehte wolte du han,/ Die dir gingen hinden nach:/ Nu ist dir, armer corper, schach/ Gesagt und auch der
Iw 4153 drin strite,/ ob man mir vierzec tage bite./ der rede giengen sî dô nâch:/ wand mir was gewesen ze gâch:/ man
KLD:UvL 59: 2, 8 dich die schande nîden,/ sôn mac niht dîn lop versnîden;/ ganc der scham mit zühten nâch./ wilt aber du valsch für
Lanc 297, 26 fur des koniges pavilune wert, und der truchses kam nach gande mit den frauwen. Da sie by des koniges pavilun kamen,
Lanc 349, 33 sie fur die port von dem thorne, und die jungfrauw ging vor yn und myn herre Gawan nach. Mit dem sah
Lanc 562, 24 da kunde er sie zu sinem willen nit gewinnen und ging ir lang nach. Da ging er des donrstages in der
Lanc 571, 8 halten; da ging die jungfrauw fur, und myn herre Ywan ging nach, biß das sie zun trachen kamen. Die jungfrau ging
Lanc 604, 25 dem gezwergk und sprach das er gerner dem karch nach ging dann das er daroff seße; und der gezwerg $t sprach
Litan 852 sware ellende./ er nam den pluc mit dem ende,/ er gienc ime geistliche nah,/ daz er nje hinder sih nesah/ an
Mechth 4: 14, 24 Lucifer zehant von im in den ewigen kercher, mere Adam gieng er nach und vragete in, wa er were, und brahte
Mechth 7: 39, 43 dar inne loben. Wie vil du in mit listen nach gast, si sint ie mit lobe bereit.» Das brummen und das
Mühlh 101, 12 clagi, irverit daz die ſcultheizi, he mac din teidingin woili nach=ge^. Die luiti abir den min dar=ummi ſcult geibit^. wollin ſie
Ottok 37043 der herzog wurd getiwert/ an lobe und an prîse,/ dô gie sîner alten wîse/ nâch der abt Heinrich./ der kom immer
Parad 76, 24 sonne, so heizit he ein morginsterre; alse he der sonnen nochgeit, daz di sunne e undir geit, so heizit ez ein
Parad 80, 24 alse vile wir dar noch stein, daz wir sinen wegin noch gein di he uns foregegangin hait an allin tugindin. wa
Parad 92, 31 der minne dan di einunge der fornuft, wan daz bekentnisse foregeit und minne noch; des si minne edilir und einige me
Parz 118,23 ir gesagen niht,/ als kinden lîhte noch geschiht./ ___dem mære gienc si lange nâch./ eins tages si in kapfen sach/ ûf
Parz 237,28 mit ir henden/ mans ûf die taveln setzen sach./ ieslîchem gieng ein schrîber nâch,/ der sich dar zuo arbeite/ und si
Parz 522,22 tretens mich sô gâch?"/ er zôhz ir verr: diu frowe gienc nâch,/ sanfte unt doch niht drâte,/ al nâch ir mannes
Parz 550,5 tischlachen unde brôt./ der wirt den bêden daz gebôt:/ dâ gienc diu hûsfrouwe nâch./ dô diu Gâwânen sach,/ si enpfieng in
Parz 555,11 volgen mir."/ Gâwân sprach aber wider zir,/ mit vrâge er gienc dem mære nâch/ umb al die frouwen dier dâ sach/
PrüllK 19 ze ſtunte. nim iz ab ſcire. daz daz ineider iht nahcge. Senef genvwen mit honege gemiſket. iſt g#;vot ze der uzgebliuhten
Rol 271 gote uil wol getruwe,/ welt ir mit gůten werken nach gen,/ so ste ůber uch der gotes segen.’/ Daz hêr sich
RvEBarl 554 nît verlogen./ des wart im zervarne gâch./ der rede er gie mit vlîze nâch,/ daz si im rehte wurde erkant./ der
RvEBarl 5204 vor dem man,/ daz ez wol ze gesihte kumt,/ daz nâchgênde wênic vrumt./ die gesiht man schône hât/ vor dem liehte,
RvEBarl 5209 oder niht/ in der vinster an der gesiht/ daz man nâchgênde treit./ zer êweclîchen stætekeit/ vrumt daz vor hin wirt gesant/
RvEBarl 5346 lâ dir nâch mir wesen gâch,/ heb ûf dîn kriuze, mir nâch!"/ der rîche hâte vil grôz guot,/ diu lêre
RvEBarl 6544 nâch den tieren was im gâch:/ swar sie giengen, ez gie nâch./ des sites wurden dô gewar/ des herren amptliute gar/
RvEBarl 14902 ir gelust:/ dô was im von in vil gâch./ sie giengen weinende nâch,/ biz daz in und ouch die diet/ diu
SalArz 51, 4 uon einer ercenie di so sere tribit. daz daz blut nachget. Wiltu wizzen wo uon iz si so nim der wibe
Seuse 292,5 solt du es einvalteklich gl#;voben und solt im nit vil nach gan. Und doch so můz ich dir ein klein hie
Seuse 344,20 einikeit. __Und merk hie einen underscheit. Die alten naturlichen meister giengen dien natúrlichen dingen nach allein in der wise, als sú
Seuse 470,3 mag bestan; dar umb sol man den dingen gar sitlich nach gan. Uff den sinn sprichet der wise #s+Salomon:#s- alle ding
Spec 48, 20 er ſo gnædich vnde ſo barmherze, daz er vnſ nach get vnde ratet vnſ, daz wir wider z#;ov ime keren, vnde
Spec 110, 32 daz der goteſ bote, der g#;vot engel, uil uerre nach gienc, truriger unde ſereger. Alſ div wnder der g#;vote man geſach,
StRAugsb 174, 34 merern, es treff lyb oder leben, an dem sol also nachgegangen werden also das man dartzů dehainer anndern 174 getzi#;eugnüsse noch
StRMünch 44,13 sol daz offenlichen tůn vor geriht und sol der ansprach nachgen, als im ertailt wird. Tut er des niht in jares
StRMünch 597,19 ân richter ze nemen und ân gericht und dartzu ân nachgen dem rat, daz si nichtz davor ze ent chömen möchten,
Tauler 39,4 und nút zů dem tode. O der diseme grunde wol noch ginge in der waren gebeitsamkeit, das diser sieche echtewe und
Tauler 81,18 bitterkeit úber die masse, und m#;eussent rehte den selben weg noch gon, wellent wir mit ime kummen úber alle himmele. Obe
Tauler 81,21 genůg, wan er selber ist der weg und kein ander; gon wir ime noch und kumment ouch zů dem minneclichen ende
Tauler 121,24 mit sinnen begriffen. Vil minre ist daz zů begriffende und nachzůgonde wie der geist verwurt in g#;eottelicher einikeit, do er sich

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