Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

muor stN. (25 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Mechth 3: 21, 66 und wie si swimment und wattent in dem stanke und můre und in den wúrmen und in dem pfůle und wie
Ottok 8927 daz er niht balde über fuor,/ der ertranc in dem muor/ oder er wart sust verderbet./ der kunic selbe wær ersterbet,/
Ottok 63213 frou, ich bin noch hiute/ erbes und gemaches blôz:/ diu muor vor Griven grôz/ des klôsters datze Obernburge,/ diu mîn vordern
Ottok 71046 daz si niht enstriten/ noch zeinander riten/ über des wâges muor,/ ich sag iu, waz daz underfuor:/ ir ietweder was des
Parz 335,23 Angram,/ starc rœrîne schefte drîn/ von Oraste_Gentesîn/ ûz einem heidenschen muor./ Gâwân nam urloup unde fuor/ mit unverzagter manheit./ Artûs was
Parz 398,26 gegen Schanpfanzûn/ swaz im volkes widerfuor./ hôch gebirge und manec muor,/ des het er vil durchstrichen dar./ dô nam er einer
Parz 593,1 diu reise wart getân./ //___Si kômn die strâzen durch taz muor,/ als Lischoys der stolze fuor,/ den er entschumpfierte./ diu frouwe
Rennew 16483 wæn, sin art in lerte/ daz er abe twůg daz můr./ __Wie Rennewart dannoch gefůr?/ des wil ich iuch besheiden./ Rennewart
Rennew 16730 ich von mime closter fůr./ mich hete verderbet nach daz můr/ da ich inne gestecket was./ swester, wizze daz ich genas,/
RvEWh 9175 wasser niht ze$~brait,/ Dem sint die fúrte gar versait/ Von můere und also benomen/ Das nieman kan drúber komen/ Wan ze
SHort 4798 glatten/ beginnen tůt er watten/ mit haimlichem getúsche/ in daz můr der unkúsche/ mit witwen und e frowen,/ die sich so
TürlArabel *A 12,3 d#;iv heide wart missevar/ mit heiden, als es wær ein mvr./ daz m#;ovst dem helde werden svr./ swa man in ze
TürlArabel *A 12,19 gvrt./ #;voch warn si f#;ivrsten von gebvrt,/ ir adel selten m#;ovr verstiez./ d#;iv grævin Irmenzart si hiez/ vnd was b#;ivrtik von
TürlArabel *A 32,28 ez g#;ovt getan:/ dem Markis schade widerf#;ovr./ darnach vnlange todes m#;ovr/ verdrvhte Karl den lempe#;evr:/ daz wart der kristen vngef#;evr,/ ich
TürlArabel *A 63,20 besaz daz riche ze Tschampfl#;ovrs./ daz lant niht lachen noch m#;ovrs/ mit gemerk in im sl#;ivzzet./ ein kalter pflovm da fl#;ivzzet/
TürlArabel *A 68,16 es han/ vor geseit, vnd wie er f#;ovr./ zægelicher tæte m#;ovr/ in nie beswært in prises t#;ovn/ so daz er swæchliche
TürlArabel *R 66,16 ez han/ vor geseit, vnd wie er fůr./ zægelicher tæte můr/ in nie beswærte in prises tůn,/ so daz er swæhlichen
TürlArabel F 817 haz si lie ze rure,/ dez manigen daht do sterbens mvre./ owe daz ich solde ein iamer sagen!/ werd#;iv wip s#;ivln
UvZLanz 2916 daʒ houbet gein der erde fuor./ eʒ was ein horwigeʒ muor,/ dâ diu just zem êrsten geschach./ durch des truhsæʒen ungemach/
Wernh 220 er ez vil rehte gar erfuor,/ daz weder mos noch muor/ sîniu wort nemac getruoben./ des lât ouch iuch genuogen/ unt
Wh 326,26 als den hirz von ruore./ in der hitze bî disem muore/ sî wir gar ze ellende:/ dort haben wir manec geslende,/
Wh 327,20 dem strît/ niht enpfaren, noch entvuor;/ ietwederhalp der brücken ein muor:/ dâne mohte ir deheiner komen durh./ Rennwart die tôtlîchen vurh/
Wh 436,11 sach,/ des hant nie questen gebrach./ etlîche vluhen ouch inz muor/ manc sîdîn gezeltsnuor/ wart ûf der slâ enzwei getret./ dâ
WhvÖst 14178 niht gevalle/ sol kein lecker fůr./ ich w#;eolt in ainem můr/ der selb w#;eurd ertrenket/ des unkunst kunst hie krenket./ ach
WhvÖst 17320 niht enlat/ er tribe unreht fůr./ ich w#;eolt in ainem můr/ der selb w#;eurde ertrenket./ min zunge ez uf die lenket/
Seite drucken