Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

müge stF. (5 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Brun 443 daz mir zu nutze toge,/ wie kleine ouch si min moge,/ ich wil beginnen doch volenden/ und nimmer des irwenden,/ e
Brun 11587 war zu di bichte toge/ adir wie groz si ir moge./ ich sage dir also minem vrunde:/ di bichte di leschet
EvStPaul 8644 daz er niht balde ane vnderbint/ dar zu gedede sine moge/ vnd uz der putzen ez gezuge?’/ antworte sie zu dysen
EvStPaul 9374 wir/ begeben alle ding vnd dir/ geuolget wol nach vnser muge,/ wa daz du landes hin gezuge.’/ da sprach er zu
MinneR_481 452 wol das ich en zoge/ und en lerte nae myner moge/ den Donaet und den Kato./ ich enkan nommer werden vro,/
Seite drucken