Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

minnesiech Adj. (21 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

EnikWchr 20766 ir houbt, hend und diech./ si sprach: ‘ir sît von minne siech,/ daz weiz ich wærlîch für wâr;/ iuch twingt diu
GTroj 13527 Throye der erweltte tegen/ Woltte kainer wunne pflegen./ Dick der mine sieche held/ Bliktte an die magtt usser weltt./ Daz waz
GTroj 13527 der erweltte tegen/ Woltte kainer wunne pflegen./ Dick der mine sieche held/ Bliktte an die magtt usser weltt./ Daz waz mitt
GTroj 20815 Won daz mir üwer gütte/ Lichttrett min gemütte.’/ __Der sende mine sieche man/ Naigen sich all do began/ Ze hulde für
GTroj 20815 daz mir üwer gütte/ Lichttrett min gemütte.’/ __Der sende mine sieche man/ Naigen sich all do began/ Ze hulde für ir
Herb 8609 dinc den mi1nne/ Twinge1n mich dar inne./ Ich mag wol mi1nne1n|siech sin;/ Daz machet diner varwe1n schin./ Vn2de ob ich vo1n
Herb 8619 eine1n guten wan./ Nv ich daz gesproche1n han,/ Daz ich mi1nnen|siech si,/ Nv wiste ich gerne da bi,/ Waz mi1nnen|siech were./
Herb 8621 ich mi1nnen|siech si,/ Nv wiste ich gerne da bi,/ Waz mi1nnen|siech were./ Ich wene, ez sint swere/ Vn2de gedancke vber gedanc,/
KLD:UvL 9: 2, 2 hât./ //Der meie trœstet al daz lebt,/ wan mich vil minnesiechen man./ daz herze mîn ist minne wunt:/ des muoz ich
KvWLd 12, 27 vogellîne sanc!/ ir gebærde, ir lachen unde ir schouwen/ heilent minnesiechen muot/ baz dann alle bluomen schœne rôt gel unde blanc./
KvWTroj 16738 ir wangen, ougen unde munt/ dâ küssen unde triuten./ swaʒ minnesiechen liuten/ vür seneclîche swære/ gemæze ist und gebære,/ des wolt
KvWTroj 16806 betrogen,/ wan ich nie frouwen lîp gewan./ ich bin ein minnesiecher man/ an herzen unde an lîbe/ und wil dich hie
KvWTroj 20806 fuoʒstapfen./ und neic ir stîgen unde ir wegen:/ Pârîs der minnesieche degen/ was von ir ze tôde wunt./ nû wart ir
KvWTroj 20992 gevie/ mit nœten und mit sorgen an,/ dô sprach der minnesieche man/ zuo dem erwelten wîbe guot:/ ‘ach, vrouwe, liebeʒ herzebluot,/
KvWTroj 29199 klagelich./ von ir schiet er unsanfte sich/ als ein gar minnesiecher man,/ doch kêrte er niht sô kûme dan,/ daʒ er
Mechth 1: 3, 26 minem lieben, das sin bette bereit si und das ich minnesiech nach im si.» Ist dirre brief ze lang, das ist
Mechth 1: 4, 8 ir selben. Alse si nút mere m#;eogi, so ist er minnesiech nach ir, als er ie was, wan im gat zů
Mechth 3: 2, 15 lop in minem wesende!» «Herre, du bist ze allen ziten minnensiech na mir, das hast du wol bewiset an dir. Du
Mechth 6: 1, 144 si krank wirt, so beginnet si ze sugende, das er minnesiech wirt; und so beginnet er die masse ze temperende, wan
Mechth 7: 58, 3 botschaft bevilhe ich dir. Sage minem lieben herren Jhesu_Christo, wie minnensiech ich #.[nach ime si#.]. Sol ich iemer me genesen, so
Seuse 142,27 von der unmessigen minne, die si ze got hate, ainest minnesiech ward und wol XII wuchen ze bet lag also jamrig
Seite drucken