Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

minnebant stN. (8 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

KLD:GvN 2: 5, 2 ich bin gebunden mit den banden daz die senden heizent minnebant,/ sô mac sie mich lœsen mit ir handen,/ sît si
KLD:GvN 32: 4, 5 obe ich des genæme war war $s ich kêrte ûz minnebande./ brande $s sie mich niht, sô hæte ich senfte dol:/
Mechth 5: 30, 6 not, du gibest #.[den waren gottes kinden lere und trost#.]. O minnebant, din s#;eussú hant hat den gewalt, si bindet beide jung
Seuse 181,19 geischlich ist in dem willen als ein neigunge oder ein minneband inwendig in dem minner in daz, daz er minnet, dar
Seuse 554,29 minn m#;euss von ir kraft den tod úberwinden, und dis minnebant, ach gemintter min, m#;eusse iemer me von ewen ze ewen
SM:HvS 4: 2, 2 lît./ //Wolde mich diu guote enbinden,/ diu mîn herze in minnebanden hât,/ Könde ich die genâde vinden,/ sô wurde aller mîner
WhvÖst 12128 und ere!/ ie sa krefticlich sich want,/ da besl#;eutzt ist minnen bant,/ Aglyen s#;euzziu minne:/ diu braht wider sinne/ ir zart
WhvÖst 12128 ere!/ ie sa krefticlich sich want,/ da besl#;eutzt ist minnen bant,/ Aglyen s#;euzziu minne:/ diu braht wider sinne/ ir zart amys,
Seite drucken