Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

meilic Adj. (6 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

HvNstGZ 3190 im abgezogen hat,/ Gar rein, luter, heilig,/ Bl#;eut var und meilig/ Wart er, do er die pressen trat,/ Daz Caritas in
Ottok 17074 trugenlicher zier,/ diu dâ klebet als ein harz/ und machet meilic unde swarz,/ swer si rüeret an./ hie mit wil ich
StrKD 4, 510 und dunkest dich vil heilick,/ daz du mich sagest so meilick./ ich tr#;eoste mich doch der geschiht,/ dunen hast der himel sluzsel
StrKD 107, 93 er ob dem alter stat,/ ob er e was vil meilich,/ daz er die wile ist heilich;/ swenner die heilicheit verlat/
StrKD 144, 159 wart?/ der hat sich ubel bewart./ ich weiz in so meilich,/ in duht, er wære heilich,/ 185hete er niht me getan
Vät 23361 aller hande missetat / Wurden ires herzen wat/ Besulwet unde meilec/ Unde an vil sunden teilic./ In alle dirre bosheit/ Was
Seite drucken