Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

meierîe stF. (3 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

EvAug 179,14 hör ich ditz von dir. gib wider rechnvnge von dinre mayreie. wan dv möht iezvnt fürbaz mer niht mayr gesein. aber
EvAug 179,16 wz tvn ich. wan min herre nimet von mir di maireie. ich mak niht graben. ich scham mich ze beteln. ich
EvAug 179,17 ich weiz wol waz ich tvn. so ich von der mayrei geweget wird daz si mich enpfahent in ir hüser. do
Seite drucken