Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

lûstern swV. (5 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Brun 699 unser want,/ durch di venstere sihet her zu hant/ und lustert her al durch di gat./ di brut sich abir horen
Brun 12658 werlt und mir bedute./ des wil ich ouch berichten dich,/ lustere her, min vrunt, und sich;/ ich wene ditz di rede
Lanc 209, 10 im off die brucken gan, und ging erm nah. Er lustert sere und hort groß gerúf, er umbsah sich und sah
Lanc 433, 7 gott. Der ritter reit hinweg, und sie blieben haltende und lusterten ob yn ymant nach volgete. ‘Mich hatt groß wunder’, sprach
Lanc 611, 30 wolt er ir auch gancz nit kern. Und die jungfrauw lustert was er thun wolt. Da er ein gute wil also
Seite drucken