Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

lingen stV. (36 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

EnikWchr 3368 hêt gelêrt,/ in zwô und sibenzic zungen./ alsô was in gelungen:/ gegen swem ein mûrmeister ret,/ der wercman ie ein anderz
EnikWchr 10570 alt./ dîn bart ist dir entsprungen./ dir ist vil wol gelungen,/ daz dû den risen hâst erslagen./ des müezen in die
EnikWchr 20044 dan ein tuoch,/ umb diu kint geswungen./ alsô was in gelungen./ daz geschuof got der guot,/ der getriu, der wol gemuot:/
GTroj 2307 Noch niemer verdirbett,/ Untz daz der jüngst erstirbett./ Ze füss lang im des weges wol./ Sin ersten aventür ich sol/ Billich
GTroj 2448 unde mösz/ Kunde vil wol springen./ Sy l%:issend in do lingen./ Ze walde mitt schalle/ Kertten sy do alle,/ Da sy
GTroj 6964 erbaitzen began,/ Uss den liechtten ringen/ Liesse er im balde lingen./ Ainen rock von pfeller an/ Trüg der kindische man./ Hie
GTroj 21378 sin gebott/ Hiess dar knappen springen/ Das sy in l%:issen lingen/ Zü der edlen frowen pfertt/ Und daz sy dem fürsten
Herb 73 lute/ Gemachet me ze dute;/ Den ist ez vil wol gelunge1n./ Sint ez aber vo1n drin zvngen/ Mit eime sinne ist
KLD:GvN 4: 1, 7 mit sîm froste twanc. dien ist an ir fröiden wol gelungen:/ alsô möhte ouch ich an mînen fröiden widerjungen,/ trôste mich
KLD:GvN 9: 5, 4 doch lât sie mich trûric stân./ sost mir senden niht gelungen an mîs herzen küniginne:/ dâ von wil ich singen lân/
KLD:GvN 21: 2, 2 munde gât./ //Mir was fröide entsprungen. leider nûst mir niht gelungen/ an der lieben diu mîn hât gewalt./ wær mîn sanc
KLD:GvN 36: 2, 3 betwungen ir vil minneclîcher munt./ an ir ist mir niht gelungen. swære diust mir worden kunt,/ sît ich vant sô süezen
KvWLd 14, 7 senelicher nôt/ an liebes herze lît betwungen,/ dem sî gnuoc gelungen:/ er wache und île balde hinnen!/ von liebe scheide er
KvWLd 32,316 dâvon für alle kunst./ /Dem adelarn von Rôme werdeclichen ist gelungen,/ wan er crinvogel ein wunder hât mit sîner craft betwungen;/
MarlbRh 86, 37 bis můder ind maget beide./ //Wal is gelonet, wal is gelungen/ diner einveldger hoffenungen,/ dat du si has als ver üvergangen,/
Mechth 2: 5, 15 minnen./ Nu han ich dir gesungen,/ noch ist mir nit gelungen;/ w#;eoltest du mir singen,/ so m#;euste mir gelingen.»/ VI. Ein
MF:Mor 17: 3, 6 ir hóldez herze trage./ deswâr, mirn ist nâch werde niht gelungen./ hete ich nâch gote ie halp sô vil gerungen,/ er
MF:Reinm 10: 4, 8 ich âne haz,/ swer giht, daz ime an vröiden sî gelungen baz:/ der habe im daz./ /Diu jâr diu ich noch
MF:Reinm 39: 1, 1 swaer ist mîn gedanc./ /Spraeche ich nu, daz mir wol gelungen waere,/ sô verlüre ich beide sprechen unde singen./ waz touc
NibB 222,3 heim zuo sîme lande $s den vriwenden er enbôt,/ wie gelungen wære $s im und sînen man./ ez heten die vil
NibB 433,4 $s die sah man wâfen tragen:/ swem an dem spil gelunge, $s daz ez die helde solden sagen./ Dô was komen
NibB 648,4 dem künige; $s vrâgen er began:/ »wie ist iu hînt gelungen? $s daz sult ir mich nu wizzen lân.«/ Dô sprach
NibB 1208,4 $s und ir ir habt getân./ an swiu ir wol gelunge, $s daz soldet ir ungevêhet lân./ Jâ habt ir mîner
Rol 8102 uon Surse,/ die uirde uon Ungeren,/ den ist dicke wol gelungen;/ di habent ueste cluse/ di uon Uallepenuse;/ di sechste uon
SM:St 14: 2, 4 kluoge dienerinne:/ nâh ir minne $s hân ich vil gerungen./ gelungen $s ist mir niht an ir,/ wan si wolte guot
SM:Te 6: 1, 6 daz ez in gegen liebes gunst/ baz danne mir noch gelungen sî ze leste ergê./ In zwîvel nit, und wüsten sî,/
Tr 5078 leides unde linge;/ wan allez daz, des er began,/ dâ lang im allerdickest an/ und was ie leit der linge bî,/
Tr 9218 daz houbet solte tragen,/ und seitin allen mære,/ wie ime gelungen wære/ und waz er angeste hie mite/ und kumberlîcher nœte
UvZLanz 3241 die ritterschaft/ mit starker übermüete kraft:/ wan im was wol gelungen./ die schilte für sich twungen/ beidiu die sîne und ouch
UvZLanz 6439 niht nider stach./ der gast gezogenlîchen sprach/ ‘mir was nâch gelungen wol./ sô aber daʒ dinc niht wesen sol,/ so enhilfet
UvZLanz 7697 baʒ/ und sagete dem künege daʒ,/ wie den helden was gelungen./ die alten zuo den jungen/ gewunnen grôʒe mende,/ dô er
Wig 3113 durft iuch nimmer des geschamen / daz iu an mir gelungen ist, / wan daz weiz unser herre Krist / daz
Wig 5231 / den tac gar verdrungen. / si dûhte in wære gelungen / daz s%..i ir herren brâhten wider. / von den
Wig 5628 manheit / die stat hêt errungen; / swem sô was gelungen, / der vuort%..e die tavelrunde / daz man dâ bî
Wig 8645 lobten got und wurden vrô / daz im sô wol gelungen was. / sus kômen si ze Joraphas / geriten vür
Wig 9692 lobe ich unsern herren Krist / daz dir sô wol gelungen ist / und wil sîn immer wesen vrô.’ / nâch
Seite drucken