Belegarchiv/Konkordanz
Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.
liephaben swV. (32 Belege) Findeb.
bist gemein. Daz ander ist minne, daz wir alle einander liep haben als rehtiv geswistrid, die eines vater chint geliche sint. | |
gemein. Daz ander ist minne, daz wir alle einander liep haben als rehtiv geswistrid, die eines vater chint geliche sint. Daz | |
daz der svn gotes glorificirt werd dvrch in. aber ihesus het liep martha vnd mariam ir swester vnd lazarum. do er | |
der svn gotes glorificirt werd dvrch in. aber ihesus het liep martha vnd mariam ir swester vnd lazarum. do er aber | |
sich sente Petir umme unde sach den jungern den Jhesus lip hatte nach ym volgen, der do inslif uf synen brusten | |
sente Petir umme unde sach den jungern den Jhesus lip hatte nach ym volgen, der do inslif uf synen brusten in | |
synen jungeren:_(43) ‘Hat ir gehort waz gesait ist uwirn elderen: habe dynen nehesten lyp unde hazze dynen vynt?_(44) Aber ich sage | |
ir gehort waz gesait ist uwirn elderen: habe dynen nehesten lyp unde hazze dynen vynt?_(44) Aber ich sage uch: [15v] habet | |
betet, so sullet ir nicht werden alse dy ypocriten dy lip haben in den synagogyn unde in den wynkelyn der strazen | |
so sullet ir nicht werden alse dy ypocriten dy lip haben in den synagogyn unde in den wynkelyn der strazen sten | |
Sy czubreiten ere cleidere unde machen groz ere soume._(6) Sy habin lyp dy obirsten stat an dem obynt ezzene unde dy | |
czubreiten ere cleidere unde machen groz ere soume._(6) Sy habin lyp dy obirsten stat an dem obynt ezzene unde dy ersten | |
alle lute daz ir myne jungeren syt, ab ir uch lip hat undir eyn andir.’_(36) Do sprach czu ym Symon Petrus: | |
lute daz ir myne jungeren syt, ab ir uch lip hat undir eyn andir.’_(36) Do sprach czu ym Symon Petrus: ‘herre, | |
ist vil der gerechten,/ [52#’r#’a] Die so Got unsen trechten/ Lieb haben daz sie gelouben,/ Nicht slan, morden, steln noch rouben,/ | |
vil der gerechten,/ [52#’r#’a] Die so Got unsen trechten/ Lieb haben daz sie gelouben,/ Nicht slan, morden, steln noch rouben,/ Unvor, | |
Noch den voraldeten rechten,/ Uzen durch unsen trechten/ Die viende lieb heten/ Und gerne durch sie teten./ Sus wirt daz buch | |
den voraldeten rechten,/ Uzen durch unsen trechten/ Die viende lieb heten/ Und gerne durch sie teten./ Sus wirt daz buch in | |
waz zu tuene licht;/ Wir weren erger dan ein dieb/ Hete wir den Got nicht lieb/ Der uns nach im gebildet | |
weren erger dan ein dieb/ Hete wir den Got nicht lieb/ Der uns nach im gebildet hat/ Und durch uns tet | |
Got het im wol schin getan/ Daz her in wolde lieb han,/ Wen her in so liecht irluchte/ Daz her vil | |
het im wol schin getan/ Daz her in wolde lieb han,/ Wen her in so liecht irluchte/ Daz her vil schoner | |
krankem sinne,/ daz dû die küniginne,/ dînes ôhems êlîch wîp,/ hâst liep vor aller wîbe lîp./ du sündest sêre wider got:/ | |
sinne,/ daz dû die küniginne,/ dînes ôhems êlîch wîp,/ hâst liep vor aller wîbe lîp./ du sündest sêre wider got:/ der | |
«Der geittig wirt nym- mer g#;eutes uol. Wann wer reichttům lieb hat, der emphecht nicht frucht dauon»; wann, «als er nakchater | |
geittig wirt nym- mer g#;eutes uol. Wann wer reichttům lieb hat, der emphecht nicht frucht dauon»; wann, «als er nakchater von | |
N#;eu ſecht, wie ſchedleich es der ſel iſt der reichttům lieb hat, wann da kümt geittikait von. __Sprichtt kunig Salomon: «Es | |
ſecht, wie ſchedleich es der ſel iſt der reichttům lieb hat, wann da kümt geittikait von. __Sprichtt kunig Salomon: «Es iſt | |
__Sprichtt kunig Salomon: «Es iſt nicht vnrechtter dann der g#;eut lieb hat». «Wann es iſt eitelchait aller eitelchait vnd alle ding | |
kunig Salomon: «Es iſt nicht vnrechtter dann der g#;eut lieb hat». «Wann es iſt eitelchait aller eitelchait vnd alle ding ſind | |
welcher fride bestat in der liebin, in der uns got liep hat. Aber die gotliche liebi, alse vil si von teile | |
fride bestat in der liebin, in der uns got liep hat. Aber die gotliche liebi, alse vil si von teile gotlicher |