Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

âventiure stF. (518 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Lanc 154, 4 andern, der erger ist dann er sy. Geschicht dann ein abentur das yn der böse ritter nyder sticht von unglucke, so
Lanc 154, 23 fůrtes hůt, er reyt den ganczen tag das er keyn abentur fand. Er lag des nachtes in dem wald mit eim
Lanc 154, 34 der nit ensterbe dinne?’ ‘Ja wol’, sprach sie, ‘der die abentur zu ende mag bringen die da ist. Der ist aber
Lanc 154, 36 gethun múge’, sprach sie. ‘Jungfrauw’, sprach er, ‘sagent mir was abentur da sy, ob irs wißent!’ ‘Wol’, sprach sie, ‘ich wise
Lanc 156, 1 betalleclichen alles in der burg verschmelczt werden. @@s@//Alsus waren die abenture von der burg. Uff der Humbren hie nyden was ein
Lanc 158, 24 burg. Und die jungfrauw die vor der porten von der abentur wiedder yn gesprochen hett die kam zu im off das
Lanc 160, 30 dem wißen ritter, ‘was suchent ir?’ ‘Ich sehe gern die abentur $t von der burg’, sprach er. ‘Ir enfindent nymer man
Lanc 160, 31 der burg’, sprach er. ‘Ir enfindent nymer man von dißer abentur als lang als ir unser ritter gefangen hant. Aber als
Lanc 160, 33 schier als ir sie wiedder gegeben hant, findent ir die abenture algereit.’ ‘Umb die ritter wiedderzugeben enblibet es nymer, wann sehent
Lanc 165, 10 helmen also als sie den rittern weren abgeschlagen die die abentur da hetten gesucht. Gegen dem heubt stunt ye ein grab,
Lanc 172, 15 fúrter von mym herren Gawan und von synen gesellen, was abentur yn sittherre ist wiedderfarn, sittherre das sie in die burg
Lanc 189, 31 hinweg und reyt also den ganczen tag, das im kein abentur wiedderfur. Des andern tages umb tercie begegent im ein jungfrauw
Lanc 202, 27 groß arbeit, solt ich mynen rechten weg laßen durch maniger abentur willen die ich des jars höre.’ – Nu mußen wir
Lanc 212, 14 schwern das ir uwer macht darzu thunt als uch die abentur wiset, so mögent ir ußkomen und anders nit.’ ‘Ich wils
Lanc 212, 19 Da er geaßse, da sageten sie im alle wie die abentur was da mit man den zauber brechen solt. Sie sprachen,
Lanc 222, 8 den geziten das er da was gefriesch man da wenig abenture. Das můte des koniges $t gesellen sere, und was yn
Lanc 229, 1 affenheit die er rette und @@s@tegelichs dethe. Er reyt dick aventur suchen, und als er wiedder kam, so seyt er, er
Lanc 231, 30 myn herre Gawan. //‘Myn herre Gawann, man sprichet von den abenturen die zu Kamahelot geschehent’, $t sprach myn herre Ywann, ‘das
Lanc 231, 32 fast viel sint. Man spricht sicherlich ware, hie geschicht manch abenture uber jare, wann ich wen wol das nye kein ritter
Lanc 231, 33 nye kein ritter herre keme der eins tags als schöne abentur geseh als ich hut gesehen han.’ ‘Was hant ir gesehen?’
Lanc 233, 13 reit syn straßen, als der zu recht sol thun der abentur sucht. Eins tags geschach das er und die jungfrau kamen
Lanc 269, 25 nit lang geturt haben wiedder das groß volck, were ein abentur nicht geschehen die yn geschah. //Da der konig Yder vergattert
Lanc 293, 9 dot slugen. Da kam myn herre Ywan, dem gott gute abenture geben muß, und gab mir sin roß.’ ‘Hei’, sprach sie,
Lanc 304, 5 lant nit komen dann zu zweyn passaien, aldiewil das die abentur werten in dem konigrich von Logers und in den wirden
Lanc 304, 19 zehen ander sariande die priß und rům bejagen wolten. Die abentur in dem lande von Logers und in dem konigrich werten
Lanc 304, 22 vater, hieß die zwen steynweg machen, aldiewil das er die abentur vor sagte die geschehen solten. Da was der konig Lohois
Lanc 311, 10 mocht. Also reit er zwen tag, das im nie kein abentur wiedderfur, da von wir zu dißen ziten icht sprechen wollen.
Lanc 311, 35 das wir dort oben zuhauff kamen zu einer wegscheiden mit abenturen.’ Mit dem kamen die dry gesellen herzu ritende wol inniclichen
Lanc 312, 8 uns nymer mit mym rat, wir haben dann zu erst abentur funden!’ ‘Das wil ich werlich wol loben’, sprach myn herre
Lanc 314, 26 herre der konig hett.’ ‘Herre’, sprach myn herre Ywan, ‘dißer abenture wart schnúdelichen begunden, und mögen sie mit keynen eren nu
Lanc 316, 4 ritten. Er reit allen den tag, das im nye kein abentur $t wiedderfure. Die nacht lag er in dem wald und
Lanc 316, 14 hut seligen tag!’ ‘Herre’, sprach sie, ‘got gebe uch gůt abenture, $t ob ir der bösen ritter nicht einer sint, die
Lanc 321, 12 syns öheims hof, er durchfert alle die werlt durch starck abentúr zu suchen, wann er der best ritter ist der nu
Lanc 321, 34 Also ritten sie allen den tag, das yn nie kein abentur @@s@wiedderfure, und blieben die nacht da der gezwerg gesprochen hett.
Lanc 325, 10 Gawan und hieß yn wilkomen syn. ‘Gott gebe uch gut abenture, frauwe!’ sprach er. ‘Gott muß uch lonen, herre’, sprach sie,
Lanc 326, 8 großen tagverten die er geritten hatt und von den großen abentúren $t die er zu end hatt bracht. Er wil rugen
Lanc 345, 23 musten alle die schwern die in suchung fůren alde groß abenture furten in dem konigrich von Logres. Da Hestor gesworn $t
Lanc 346, 23 ir bette hencken biß an die stunt das er mit abentur wiedder zusamen geheilt wart, als uns diß buch furter bescheiden
Lanc 347, 4 alle tag mere vernam in des koniges hofe von großen abenturen die in dem konigrich geschahen und da bi. //Underdes das
Lanc 348, 18 das myn herre Gawan reit alleyn allen den tag on abenture, da er von Helaine geschieden was den er ritter gemacht
Lanc 348, 26 er fru off und reit so lang biß er mit abenture in ein schönes lant geritten kam, das lang und breit
Lanc 349, 11 wene es wol verdienet han.’ ‘Darumb gebe uch got gute abenture!’ und ging ie mere hinweg. Er reit mit ir, das
Lanc 358, 22 das sie mirs an dem bein tete: ich reit hůre abenture suchen in den walt von Landebele, da begegent mir ein
Lanc 361, 16 herre!’ sprach sie, ‘ir enwoltet umb alles Britanien nicht dann abenture von dem schilt schuldig sint ußzuvolgen.’ ‘Des glaub ich wol,
Lanc 361, 25 Gawan sucht. //Uns sagt die hystoria das Hestor nye keyn abentur enfant da von wir sprechen mogent, biß er uber das
Lanc 368, 34 nie so lang gesucht’, sprach er, ‘da manig gut groß abentur geschicht.’ @@s@//Des morgens stunt Hestor fru off, und der knap
Lanc 373, 1 raup. Da wart das geschrei groß; und ich kam mit abentúr darzu ritende, und kamen auch ritter von der burg den
Lanc 374, 24 batt yn das er syn nicht vergeße, ob yn noch abentur in des konig Artus hoff brecht. ‘An allen den steten’,
Lanc 393, 32 sie was unfro umb das das er alle tag in abentúr můst riten synes libes. Der steyn het die krafft: gab
Lanc 394, 15 kam und sin gesellen. ‘Ach herre gott, sendet uns ein abentur zu dißen zweyn, so hat unser yglicher eine!’ Uber ein

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>
Seite drucken